11. 02. 2022

Obvestilo občanom

Sprejemna pisarna in blagajna na sedežu podjetja od ponedeljka, 14. 2. 2022 poslujeta v okviru uradnih ur
 

Uradne ure sprejemne pisarne in blagajne:

 

ponedeljek   8.00 do 15.00

sreda           7.00 do 12.00

                    13.00 do 17.00

petek           8.00 do 13.00

 

 

Kupone za odvoz kosovnih odpadkov, zelenega vrtnega odpada lahko oddate po pošti, v nabiralnik pred vhodnimi vrati upravne stavbe ali odvoz naročite na e-naslov: info@ibled.si.

 

Zbirni center je odprt od ponedeljka do petka, od 7. do 19. ure, sobota, od 8. do 12. ure, nedelja in prazniki zaprto.

 

Velja pa poseben režim vstopanja v zbirni center in oddaje odpadkov. Vstop bo mogoč posameznim uporabnikom, hkrati največ 3 vozilom. Uporabnik je dolžan vse pripeljane odpadke samostojno razvrstiti v ustrezne zabojnike, pri čemer mu delavec na zbirnem centru po potrebi pomaga z navodili za pravilno ločevanje. Zaradi lažje in hitrejše oddaje uporabnikom svetujemo, da v zbirni center pripeljejo samo že sortirane odpadke. V kolikor uporabnik pripeljanih odpadkov ne razvrsti, se mu pripeljana količina obračuna na mesečni položnici in sicer kot mešani komunalni odpadki.

 

Za informacije lahko uporabite različne komunikacijske kanale:

  • elektronsko pošto: info@ibled.si,
  • nas pokličete na številko 04 5780 512 ali 5780 535,
  • poiščete informacije na naši spletni strani: www.ibled.si .
     

Infrastruktura Bled d.o.o.